Advertisement

Az összes többi újratervezett paletta ✨ Redesign sorozat 6. rész ⭐️ Luca

Az összes többi újratervezett paletta ✨ Redesign sorozat 6. rész ⭐️ Luca Úgy döntöttem, hogy egyetlen záró videóban megmutatom az összes többi Colourpop palettát, amit elkészítettem a 17 palettám szétszedésével. 😊

A nyereményjátékra még ezen a héten jelentkezettek:


A redesign sorozat további részei:

1. rész ⭐️ Szétszedtem TIZENHÉT palettámat 😳


2. rész ⭐️ Apró palettám + zöld duokrómok összehasonlítása 😍


3. rész ⭐️ Álmok palettája kétféle verzióban! ✨


4. rész ⭐ Az ördögi tervem! Colourpop ➡️ Makeup Geek


5. rész ⭐️ Teremtsünk harmóniát! 😀


⭐️ A korábbi Colourpop videóim ⭐️

Fantasztikus mono színek:


Szétszedtem a palettáimat, hogy összerakjam a tökéleteset:


Matt folyékony rúzsok:


You had me at hello paletta:


Dream St. paletta:


A Colourpop webshopja:


A videó egyáltalán nem szponzorált! 😀

⭐️ LINKEK ⭐️

Instagram ►
Twitter ►
E-mail ► szluca.art@gmail.com

Luca,Luu,Szabó Luca,Szabo Luca,Csill és Luu,szlucc,szluc,Hermione,paletta,olcsó,smink,festék,szín,árnyalat,szemhéjfesték,colourpop,Hungary,colorpop,magic,hello,dream st,swatch,swatches,colours,color,eyeshadows,beauty,mua,beauty vlogger,panning,Szétszedtem a palettáimat,a tökéletes paletta,makeup,mágneses,lit,wet,paletta redesign,6. rész,

Post a Comment

0 Comments