Advertisement

大衛帳幕的榮耀 -【牽手 | Hand in Hand】官方歌詞

大衛帳幕的榮耀 -【牽手 | Hand in Hand】官方歌詞 #歡迎追蹤並且分享我們的音樂

牽手 / Hand in Hand
詞/曲 Written 周巽光 Ewen Chou、褚治軒 A.C、蔣孟平 Benjamin Chiang、蔡依純 Anna Cai
English lyrics translated by Joy Sung

Verse.1
淚已濕了眼眶 無力抵擋
Painful tears fill my eyes, helpless to stop
很想信靠卻已迷惘
Losing ground though I long to believe
我的世界崩塌 仍舊盼望
As I’m falling apart, still I cling on
是不是我太傻
Maybe I’m just a fool

Verse.2
想要勇敢堅強 突然發現
Trying hard to be strong, only to find
找不到心中的力量
A heart weary and lost inside
祢聲音如曙光 指引方向
Your voice breaks through the night, leading the way
一直在我身旁
Always here by my side

Chorus
一路祢牽著我 雖然我會軟弱
Together hand in hand, through all my weaknesses
跌倒祢卻不放手
When I fall, You don’t let go
祢的憐憫湧流 遠超過我所求
Your tender mercy flows, more than I’ll ever know
耶穌(祢)恩典夠我用
Jesus, Your grace it covers me
一路祢牽著我 雖然我會軟弱
Together hand in hand, through all my weaknesses
失落祢卻找回我
When I’m lost You bring me back
祢良善如太陽 祢信實如晨光
Your goodness like the sun, faithfulness as the dawn
天父的愛環繞我
Father, I’m held by Your love


Bridge
唯有祢 我所求
Only You, I desire
牽著祢 不放手
Hand in hand, won’t let go
唯有祢 我所求
Only You, I desire
牽著祢 永遠不放手
Hand in hand, I’ll never let go
-
製作人Producer:褚治軒 A.C
編曲 & 鍵盤 Music Arrangement & Keyboards:褚治軒 A.C
合成器 Synthesizer:褚治軒 A.C
南胡 Erhu : 褚治軒 A.C
吉他 Acoustic:王英州 Mark Wang
貝斯 Bass:簡偉倫 Weilun Chien
鼓 Drums : 林昇翰 Halaa Lin

弦樂監製 STRINGS PRODUCER:褚治軒 A.C、周立婷 Tiffany Chou
和聲編寫 Background Vocal Arrangement:蔡依純 Anna Cai
和聲 Background Vocals:陳州邦 Ben Chen、楊蒨時 Hope Yang
錄音師 Recording Engineer : 李宛叡Rayya Li、褚治軒 A.C
音頻工程師 Audio Engineer : 褚治軒 A.C
混音工程師 Mixing Engineer:褚治軒 A.C
混音錄音室 Mixing Studio:Rising Sound Studio
-
奉獻Asia for JESUS/ 約書亞樂團事工

聯系約書亞樂團:

-
約書亞購物商城:
約書亞樂團官網:
約書亞樂團臉書:
約書亞樂團instagram :
約書亞樂團微博:
約書亞樂團微信:joshuaband

Hand】官方歌詞

Post a Comment

0 Comments